Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2013. július 1., hétfő

Újítás...


Sziasztok Drágáim! :)

Amint látjátok a blog apróbb változásokon ment át. Értem ez alatt a fejléc alatti menüsort, ahol most már csoportosítva, részenként megtalálhatjátok a történeteim, hogy ne legyen akkora kavarodás; valamint a Google Reader közeljövőbeli megszűnése miatt (erről bővebben olvashatsz ITT) kitettem az oldal Bloglovin'-os elérhetőségét, ahol ezentúl ugyanúgy feliratkozhattok, hogy értesüljetek a frissítésekről. 
Igen. Tudom, friss nem mostanában volt errefelé, de sajnos az írói válság nem kedvez nekem és csak nem szűnik. A napokban sikerült kinyögnöm egy novellát Netty novellaíróversenyére, most pedig Alicia versenyére próbálok készülni. Közben próbálom írni a következő részt a Für Immer Jetzt-ből (a negyede már majdnem megvan, szurkoljatok!), de őszintén bevallom, most a novellára kell koncentrálnom elsősorban, ugyanis 2 hetem van rá. Viszont azért egy részt kaptok most már a FIJ-ből. Vagy ma, vagy holnap. De inkább ma. :D
Köszönöm azoknak, akik így is kitartottak/kitartanak a blog mellett, hogy "enyhén" elhanyagoltam, és persze köszönöm az új olvasóknak is, hogy benéztek/benéznek. Végre eljött a nyár, és most már több időm lesz. Reméljük a múzsámnak is...

xoxo ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése