Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. március 6., vasárnap

Sajnálom...

Tényleg sajnálom, hogy eltűntem, de mostanában nagyon zavaros minden. Nem is kezdek magyarázkodni, mert semmi értelme, ráadásul még untatnálak is Titeket.

Nem kérem, hogy értsetek meg, az nem lenne fair, hisz azt hiszem, ahhoz ismernetek kéne személyesen.

Ha ezek után még van jogom valamit is kérni, az talán egy kis idő. Még egy kis idő. Nem tudom mennyi, de igyekszem visszatérni.

Köszönöm a kommenteket, amiket kaptam. :)

xoxo

P.s.: Érdekesség: Ezen a héten(vagyis holnaptól :D), egész héten a sulinkban forgatott MEGÁLLÓ-t adják a viván. Elméletileg én is benne leszek. /Vörös haj, full fekete cucc, fekete-fehér kockás sál... asszem ennyi elég.xD/ Majd számot is kérek, Taio Cruz-tól a Dynamite-t. :D
Kommentálni nem muszáj, elég gyatrán nézek ki. xD Csak gondoltam, ha valaki meg akarja nézni...

5 megjegyzés:

  1. Én megértelek de komolyan. Ugyanebben a helyzetben vagyok. Jó tudom most is itt tépem a szót kivételesen azért mert holnapra nem kell tanulnom. (Egyszer ez is előfurdul.) Hát kívánom, hogy legyen időd és nyugalmad az elkövetkezőkben!

    VálaszTörlés
  2. nekem sincs idom elni...kivanok neked idot az eletre.. nyugalmat es pihenoket ... ;) sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Hasonlóan vagyok én is sajnos.
    Nyugi, annyi időd van amennyit csak akarsz.
    Ha volt időm én néztem a megállót, de nem láttalak sajna:S

    VálaszTörlés
  4. Várunk,várunk és várunk:) mert érdemes várni, mert van mire várni :P:D:D:<3 és ne haragudj, hogy csak néha írok, de mint az előttem szólók és Te is én is úgy vagyok vele:) Időm mint tenger/szokták mondani/... bár úgy lenne:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm a megértéseteket. :) Nem is tudom mit mondhatnék... <3 Sajnálom, hogy csak most jelentkeztem. :(

    VálaszTörlés