Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2013. július 22., hétfő

Alicia novellaíró versenye - 1. helyezés *-*


Mint azt már írtam, jelentkeztem Alicia novellaíró versenyére. Ma volt az eredményhirdetés, és azt hittem elájulok, mikor megtudtam, hogy első helyezett lettem. *-* Még egyszer szeretném megköszönni Aliciának, valamint Nektek is Drága Olvasóim! Egyrészről a támogatást, másrészről azt is, hogy egyáltalán olvastok. :D

A győztes novellámat pedig itt olvashatjátok: A megfelelő lány

Ja igen, Alicia kritikája:
"Diane - A megfelelő lány

Annyira brutálisan beleszerettem ebbe a történetbe, hogy az valami hihetetlen! Úgy ittam minden egyes szavát, minden egyes mondatát, hogy szerintem, ha nem lett volna vége még most is olvasnám és olvasnám. Szinte éreztem milyen folyékonyan, milyen érdeklődéssel megy az olvasás. Az arcomat szinte rátapasztottam a monitorra olvasás közben! Tetszett az egész szituáció! Bill, mint nőcsábász és az a társaság... azt hiszem, ha Én írtam volna pontosan ugyanezt a légkört, ugyanezt a helyzetet... nem is tudom, hogy írjam le.. ugyanígy írtam volna Én is! Imádtam! És muszáj azt is leírnom, hogy az egész történet elejével tökéletesen egyet értek! Hatalmas nagy igazság van abban a néhány sorban! És wáá.. el se hiszem tényleg... Mikor volt az a rész, amikor azt beszélték, hogy már csak barátokként tekintenek egymásra és utána a lány ugye beismerte magának, hogy ez nem is igaz, éreztem ahogy nekem is ég az arcom. Nagyon-nagyon tetszett és egyszerűen nem tudok betelni vele! Nagyon ügyes vagy!"

Köszönök mindent! :) ♥
xoxo

4 megjegyzés:

  1. Nem mondom azt, hogy megmondtam, mert te is tudod hogy én megmondtam. Gratulálok Szívem, annyira büszke vagyok rád <3 További sok sikert és támogatót az írásban. Tehetséges vagy, megérdemled a sikert. Nagyon szeretlek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig Rád vagyok büszke! Te is baromi tehetséges vagy, és tudom, hogy egyszer majd dedikálni fogod nekem a könyved egyik tiszteletpéldányát! ;) Mindenesetre nagyon köszönöm a támogatásotokat Ginával együtt! Nagyon szeretlek Titeket! ♥

      Törlés
  2. ez igen, szép volt! nagyon ügyes vagy.
    congratulations :)

    VálaszTörlés