Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2013. március 22., péntek

Több mint 6000 látogató = Új novella

Először is szeretném leszögezni, hogy el sem tudom mondani, hogy mennyire boldoggá tesz, hogy a nézettség  egyre csak nő és nő. Még annak ellenére is, hogy mostanában nem igen volt időm a blogra, sem pedig ihletem ahhoz, hogy írjak. Ha hiszitek, ha nem, ezt a novellát az 5000-es látogatottság alkalmára kezdtem el írni, de olyannyira elhagyott a múzsám, hogy csak most lettem kész vele...
Egy szó, mint száz: 

KÖSZÖNÖM!



Véleményem szerint nem a legjobb alkotásom, elkapkodtam a közepétől kezdve, főleg a végét, mert már annyira be szerettem volna fejezni. De ettől eltekintve remélem azért még olvasható. Nagyon kíváncsi lennék a véleményekre, mert egyáltalán nem vagyok elégedett vele. Még egyszer nagyon köszönöm Nektek! Legyetek jók!
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése