Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2013. március 29., péntek

Díj


Kaptam egy díjat Alicia-tól "Legtehetségesebb Novellaírónak" címmel. Ezúton is szeretném nagyon megköszönni, hihetetlenül jól esik. :)

Egy pár dolog rólam:
• A napokban fejeztem be a Gossip Girl című sorozatot és imádom. :)
• Imádom a "U2" és a "Deftones" nevű együtteseket.
• Olvastam mind a 7 Harry Potter könyvet, és szerintem lenyűgözőek.
• Arachnopfobiás (pókfóbiás) vagyok, de nagyon :D (még attól is ráz a hideg, hogy leírtam "azt" a szót...)
• Imádom a kutyákat és a macskákat :) Van is per pillanat 3 macskám, meg egy kutyám. A kutyámat Zsömlének hívják, mert olyan a színe. :D A cicáim pedig Milli (csak úgy, mert tetszik ez a név, és már vagy 3 macskánkat így hívták :D), Samantha (hát, ez egy hosszú sztori, igazából Sam volt, a tesója meg Dean, a Supernatural két szexifiúja után. Azonban Dean sajnos még kiskorában eltávozott [R.I.P. édes cicusom :'(], és Samről kiderült, hogy lány, szóval Samanthának kereszteltem át. :D), és Tigris (mindenki anyukája, nevét pedig tigris-csíkos bundájáról kapta.)

A díjat pedig szeretném továbbküldeni "Legtehetségesebb író" néven, a következő 6 embernek:
- Ann
- Gina
- Ket
Nem tudom lehet-e visszaadni, de

Még lennének egy páran, de most Nekik küldöm :) Köszönöm még egyszer, Alicia :)♥

6 megjegyzés:

  1. Ooooo de cuki vaaaaagy köszönöm szépen!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a díjat, nem is tudod mennyire sokat jelent ez nekem, főleg így, hogy mostanában nincs túl sok időm írni. Köszönöm még egyszer! <3

    VálaszTörlés