Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2013. január 17., csütörtök

Újabb díj :)

Újabb díjat kaptam Ginától és Anntől! Nagyon köszönöm Nektek! :)


A szabályok:
1. : Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2. : A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3. : 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4. : 11 embert kell megjelölni! (nincs visszajelölés/visszaadás)

11 dolog rólam:


1. Lázadó - Tinikorban legtöbbször meglehetősen lázongó az ember. Velem sem volt ez másképp. Bár most már "felnőtebb" fejjel gondolkodom, még most is azt vallom, hogy a szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket. :D

2. Nagyszájú - Igen, meglehetősen nagyszájú vagyok, és őszintén bevallom, néha elég csúnyán tudom kifejezni magam... de ezen már dolgozom. :)

3. Ami a szívemen, az a számon - Mindig kimondom, amit gondolok. Ez néha nagy előny, máskor pedig mondhatni átok. Sokszor kerültem már bajba emiatt...

4. Lelkiszemetes - Nem tudom miért, de az emberek valahogy hajlamosak megosztani a gondjaikat velem. Ami egyébként nem akkora baj, én hallgatok, de azért egy idő után kikészít.

5. Színész - A színészi tehetségem, mondhatni tökéletes. Remekül el tudom rejteni az érzéseimet, akkor is tudok mosolyogni és nevetni, mikor belülről már sírva és üvöltve haldoklom, és bár nem szoktam szinte sosem hazudni (a szeretteimnek soha!), azt is profi módon űzöm...

6. Humoros - A baráti körömben már rengetegen mondták, hogy jó a humorom. Ezt persze én is érzem, mert körülbelül mindenen tudok nevetni, ha éppen olyanom van. Emellett rengeteg legendás beszólásom is  terjed a baráti körömben. :D

7. Makacs - Általában mindenről megvan a szilárd és határozott véleményem, és ehhez rettenetesen ragaszkodom is.

8. Impala-mánia - Egyszerűen belezúgtam Dean Winchester kocsijába (ha valaki nem tudná, Dean Winchester a Supernatural egyik főszereplője). Már el is terveztem, hogy egyszer szerzek egy ilyen csodajárgányt magamnak. *-*


9. Piercing-tetkó-őrült - Piercingem már kettő is van egy ideje. Egy nyelv és egy szemöldök. Mindkettőt imádom, és most a tetkókra akarok ráálni. Már van is két tervem. :)

10. Lila - ilyen színű hajam van. :D Najó, igazából padlizsán, de lilát akarok. Ha valaki tudja, hogyan oldható meg, sürgősen szóljon. :D

11. Főiskolás - Jelenleg idegenforgalmat tanulok egy főiskolán. Imádom. :)


Gina kérdései:

1. Mi a legnagyobb álmod?
Amint már írtam is, szeretném kiadatni egy könyvem. :)

2. Van kedvenc sorozatod (, ha igen, mi az)?
Még szép! Nem is egy. :) A képzeletbeli toplistám élén két sorozat vetekszik, a "How I Met Your Mother" és a "Supernatural". Nem tudom melyiket szeretem jobban, szóval mindketten első helyezettek. :) A második helyen a "Gossip Girl" áll, a harmadikon a "Prison Break", a negyediken pedig a "True Blood", bár ezt már rég láttam, le vagyok maradva az 5. évadnál... Még vannak, de itt ülhetnék holnapig, ha mindet felsorolnám. :)

3. Hobbid/hobbijaid?
Olvasás, írás, zenehallgatás, netezés, barátok, film/sorozat nézés... azt hiszem ennyi.

4. Kedvenc együttes és miért?
Tokio Hotel. Mert rengeteget segített a zenéjük, és mert valahogy ők mindig olyat játszanak, ami nekem kell. Meg persze azért is, mert ők hoztak össze a barátnőimmel. :) 

5. Kedvenc szín?
Fekete, lila, narancssárga. De leginkább a feketét szeretem mindenből. Tudom, a fekete nem is szín, de akkor is. :D

6. Vannak testvéreid?
Van egy húgom, aki most 16 éves. Imádom a kiscsajt, attól függetlenül, hogy szoktunk harcolni. :D Azért jól megértjük egymást. :)

7. Ki az a személy, akit soha nem hajítanál ki az ágyadból? (Álompasi/álomcsaj)
Hát, vannak többen is azt hiszem... Bill Kaulitz, Jensen Ackles, Edward Westwick... őket biztosan nem. :D

8. Kedvenc versed vagy dalszöveged?
Maradnék a dalszövegnél, az közelebb áll hozzám. :)
Für immer jetzt – Mindörökké most

Ich seh dich weinen  - Látlak sírni
Und keiner wischt die Tränen weg - És senki sem törli le a könnyeket
Ich hör dich schreien - Hallak ordítani
Weil die Stille dich erstickt - Mert a csend elfojt téged
Ich fühl dein Herz - Érzem a szívedet
Es ist einsam so wie du - Olyan magányos, mint te
Lass dich fallen - Zuhanj
Mach die Augen zu - Hunyd le a szemeidet

Hey - Hey
Die Welt hält für dich an - A világ megszűnik számodra
Hey - Hey
Hier in meinem Arm - Itt a karjaimban
Für immer jetzt - Mindörökké most
Für immer jetzt - Mindörökké most

Wenn du suchst - Amikor keresel
Und dich selbst dabei verlierst - És emiatt saját magadról feledkezel meg
Dann find ich dich - Olyankor megtalállak
Und hol dich zu mir - És magammal hozlak

Hey - Hey
Die Welt hält für dich an - A világ megszűnik számodra
Hey - Hey
Hier in meinem Arm - Itt a karjaimban

Für einen Tag - Egy napra
Für eine Nacht - Egy éjszakára
Für einen Moment - Egy pillanatra
In dem du lachst - Amikor nevetsz
Wir durchbrechen die Zeit - Áttörünk az időn
Gegen jedes Gesetz - Minden törvény ellen
Für immer du und ich - Mindörökké te és én
Für immer jetzt - Mindörökké most

Wir setzen unsere Scherben - Átkelünk  a cserepeinken
Zusammen - Együtt
Wir sind Eins wie Yin und Yang - Egyek vagyunk, mint Yin és Yang

Fühlst du mich - Érzel engem,
Wenn du atmest? - Amikor lélegzel?
Fühlst du mich - Érzel engem,
Wenn niemand da ist? - Amikor senki sincs ott?

Fühlst du mich - Érzel engem,
Wenn du atmest? - Amikor lélegzel?
Fühlst du mich - Érzel engem,
Hier in meinem Arm? - Amikor senki sincs ott?
Für einen Tag - Egy napra
Für eine Nacht - Egy éjszakára
Für einen Moment - Egy pillanatra
In dem du lachst - Amikor nevetsz
Wir durchbrechen die Zeit - Áttörünk az időn
Gegen jedes Gesetz - Minden törvény ellen
Für immer du und ich - Mindörökké te és én
Für immer jetzt - Mindörökké most


Wir setzen unsere Scherben - Átkelünk  a cserepeinken
Zusammen - Együtt
Wir sind Eins wie Yin und Yang - Egyek vagyunk, mint Yin és Yang


Wir setzen unsere Scherben - Átkelünk  a cserepeinken
Zusammen - Együtt
Wir sind Eins wie Yin und Yang - Egyek vagyunk, mint Yin és Yang


9. Van olyan zeneszám, ami hatással volt rád, vagy meghatározó volt az életedben (, ha igen, melyik)?
Az összes Tokio Hotel szám ilyen. :) Viszont vannak nem Tokio Hotelesek is, és azok közül itt van egy, ami nagyon megfogott. Az egyik kedvenc együttesemtől van, egyik kedvenc filmemben hallottam, és ekkor döbbentem rá, hogy milyen rövid is az élet... 


10. Miért kezdtél el írni?
Minden 2007. 07. 05.-én kezdődött. Ekkor már kicsit több mint egy éve szerettem a Tokio Hotelt. Az IM magazin akkori internetes oldalán volt lehetőség blogírásra, én pedig ott böngésztem a rengeteg Tokio Hoteles fanfiction között. Annyira megtetszettek azok a történetek, hogy én is szerettem volna egy sajátot, amiben úgy történnek a dolgok, ahogy én szeretném. Akkor nem hittem volna, hogy még ennyi év után is írni fogok, sőt mondhatni a mániámmá fog válni az alkotás. Szóval 07.05.-én nekifogtam egy történetnek, méghozzá egy kis kék A5-ös, csíkos füzetben. Az a kis kék füzet jelentette nekem akkor a világot. Minden nap, minden percben csak az a füzet járt a fejemben, meg persze a történet, ami egyre csak kerekedett és kerekedett. Mivel fiatal voltam, és elég tapasztalatlan írás terén, nem érdekelt semmi, egyszerűen csak írtam és írtam, ami csak eszembe jutott. Így később visszatekintve, elég abszurd dolgokat is leírtam, de nem bánom, mert ahhoz, hogy most itt tartsak, le kellett írnom azokat a dolgokat. Jó volt, hogy kiírhattam magamból örömöt, bánatot, az akkori problémáimat... Szerettem írni, és még most is szeretek. Mikor elballagtam az általános iskolámból 2007 júniusában, akkortájt kezdett el járni hozzám Ann. Eleinte csak azért, hogy Tokio Hotel-es posztereket hozzon nekem, de mivel már oviban is egy csoportban voltunk, és egy általános iskolába is jártunk, hamar összebarátkoztunk. Aztán egyszer mikor épp nálam volt, megkérdezte, hogy mi van a füzetben. Először szégyenlős voltam, és nem akartam neki megmutatni, de addig győzködött, míg végül elmeséltem neki mindent, és megosztottam vele a történetemet. Onnantól kezdve szinte minden nap feljött hozzám, és kíváncsian olvasta, miként folytatódik a sztorim. Ez volt az első közös titkunk. :) Ann szinte az egész nyarat nálam töltötte, ő is megszerette a Tokio Hotelt és biztatásomra ő is belekezdett egy Billes fanfic-be (Végül aztán rájött, hogy az ő ideálja Tom. :D). Így már ketten olvasgattuk nap mint nap, egymás sztoriját. 2007 őszén először megszervezésre került egy falunap, a mi falunk ünnepe. Ezen az ünnepségen találkoztunk össze Ginával, aki Ann osztálytársa volt. Én is ismertem Ginát, ugyancsak az általánosból (ráadásul abban az évben egy szobában laktunk az erdei iskolában), így tudtam, hogy rendes lány, összebarátkoztunk, és együtt mentünk el hozzám. Őt is beavattuk a titkunkba, őt is megfertőztük a TH őrülettel, és ő is írni kezdett (neki Georg lett a kedvence). Hát ez a Mi történetünk. :)

11. Ha választhatnál, milyen természetfeletti fajhoz tartoznál?
Azt hiszem, angyal lennék. :)

Ann kérdései:

1. Piszkos a fantáziád?
Hát, azt hiszem egy kicsit... :D

2. Szereted az extrém dolgokat?
Hát, attól függ, mit értünk extrém dolgok alatt... Az extrém sportokat nem szeretem (tériszonyom is van), viszont szeretem az extrém ruhákat, hajakat...

3. Mennyire vagy hiszékeny típus?
Már semennyire. Régen az voltam, de megtanultam, hogy nem szabad annak lenni. :)

4.Milyen őrültségeket csináltál mostanában?
Háát, mostanában...?! Idén még sajnos nem csináltam semmi őrültséget, pedig már itt lenne az ideje, mert már lassan vége a januárnak. :D Viszont tinikoromban nagyon sok hülyeséget csináltam, és van amire egyáltalán nem vagyok büszke. :D

5. Milyen filmeket szeretsz ( Címmel ) ?
Huhúú, nagyon sokat. :D Adam Sandler filmeket (amikben játszik, meg amikben segédkezik egyaránt) pl.: Távkapcs; 50 első randi; A kismenő; A vizesnycolcas; A dilidiák; Happy, a flúgos golfos; Tök alsó; Apafej; Sátánka; Tök állat; Ki nevel a végén?; Spangol; Csontdaráló; Tök alsó 2; Férj és férj; Ne szórakozz Zohannal!; A házinyuszi; A pláza ásza; Nagyfiúk; Kellékfeleség; Jack és Jill; Apa ég!... Jim Carrey filmeket is: Ace Ventura 1-2, 23-as szám, Grincs, Truman show, stb.stb... nagyon sok van. :D

6. Sok barátod van?
Nem annyira, de nem is az a lényeg, hanem, hogy milyenek. :)

7. Mi a kedvenc idézeted?
"Bármi is történik: Higyj magadban! Higyj az életben! Higyj a holnapban! Mindig higyj mindenben, amit teszel!" /Bill Kaulitz/
"Úgy gondolom, nem számít, mennyire beteg vagy hogy éppen milyen rosszul néz ki, akkor is ő a legszebb ember a számodra az egész világon. És ha igazán szerelmes vagy, akkor nem érdekel a többi lány, akik sorban állnak előtted. Nem akarod mással tölteni az éjszakát. Csak őt akarod." /Bill Kaulitz/


8. Csalódtál már olyanban akit nagyon szerettél?
Ó igen, sokszor is... 

9. Van ideálod?
Hát öhm... per pillanat...Chuck Bass?! Asszem :D

10. Nagykorú vagy már?
Igen, sajnos :D

11. Találkoztál már hírességgel?
Egyszer Groovehouse koncerten, egyszer Desperado, egyszer pedig Marót Viki vagy tudja tököm milyen koncerten voltam. Egyszer voltam Shodeinde Dorka koncerten, ami rémes volt. Aztán tavaly láttam Vastag Tomit is (vagy Csabát, tudja tököm...), valamint voltam Takács Nickolas koncerten is, ami valami csodálatos volt. :D Talán őt egyedül nevezhetném hírességnek. :D Meg egyszer láttam Balatonon a Vili bácsit a Barátok köztből. XD De az nagyon régen volt már :D

És ennyi :) Nem hinném, hogy lenne értelme tovább küldeni, mert már mindenkinek elküldtem, akinek tudtam :D

1 megjegyzés: