Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. szeptember 5., hétfő

Új novella + Testvérblog + Infók a versenyről :)

Sziasztook!

Hoztam Nektek egy új novellát. Nem régiben írtam, és kíváncsi vagyok a véleményeitekre. Mostanában egy munkámmal sem vagyok elégedett, és elég nehezen megy az írás. :/ Remélem azért olvasható! ;)


Az oldalnak egyébként lett egy testvérblogja.  Oldalt a Kérdezz tőlem alatt GeorgGina blogjának linkjét találhatjátok. Szerintem érdemes hozzá benézni, jó kis történet van kialakulóban (én már olvastam). Egyébként megsúgom, hogy ő az egyik zsűritag a Novellaíró versenyen! (:

A versenyről:


A versenyt ugyebár tegnap (szept. 3.)  éjfélkor lezártam. A 15 jelentkezőtől összesen eddig 17 művet kaptam. 2 versenyző haladékot kért, amit megadtam, így aztán tőlük még várom a novellát a következő héten. Egy ember sajnos nem küldte el a művét, és nem is hallatott magáról. Amennyire én tudom, nem önszántából, hisz baj van a számítógépével. Írtam az oldalára, és ha még ezen a héten jelentkezik és küldi a művét legkésőbb péntekig, akkor még elfogadom, de ha nem akkor sajnos ki kell zárjam a versenyből. :/

Ami az eredményhirdetést illeti - ahogy már írtam azoknak, akik kérdezték -, a suli miatt csak a jövő hétvégén tudunk összeülni a csajokkal, és kiértékelni a novellákat. Ha minden jól megy, akkor 12.-e környékén már ki is tudom hirdetni az eredményeket. Tudom, hogy nem most van, de sietünk. (;

xoxo

2 megjegyzés: