Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. szeptember 6., kedd

Díj *.*

Az iskolakezdés gondolata, illetve maga az iskolakezdés és a novellaíró verseny teljesen lefoglalt az utóbbi időben, és ki se raktam ezt a fantasztikus díjat. :/ De most bepótolom ;)
Nagyon köszönöm a díjat Olíviának, és Angienek, sokat jelent! *.*

Díj
Szabályok:


  1. Tedd ki a logót a blogodra.

  2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.

  3. Írj ki magadról 7 dolgot.

  4. Küldd tovább 7 írónak. (Ne felejtsd el belinkelni a blogjukat)

  5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket.


7 dolog rólam:

  1. Imádok írni. Ezt több, mint 4 éve teszem, és a 2 legjobb barátnőmet részben ennek, és óriási részben a Tokio Hotelnek köszönhetem.

  2. Szeretek énekelni, és minden vágyam egy banda énekesnőjének lenni, vagy legalábbis hivatásosan énekelni. (: /Az ismerőseim folyton azzal nyaggatnak, hogy jelentkezzek az X-faktor-ba vagy a Megasztár-ba, de én persze beszari vagyok hozzá :D xD/

  3. Bármit megadnék azért, hogy egyszer az életben akár csak egy pillanatra is, de láthassam Billt teljes életnagyságban. (azt hiszem ezzel nem vagyok egyedül, mi? :D)

  4. Attól függetlenül, hogy alapjáraton egy nagyszájú, kemény csaj vagyok, aki mindig minden körülmények között (!xD) kimondja, amit gondol (néha elég bunkón is xD), elég érzékeny vagyok. Néha bármin el tudom sírni magam. /Régen volt egy ilyen kutyakajás reklám, asszem Chappi, vagy Pedigree (igazából lehet h vmi más :D), amiben a menhelyes kutyusokat mutatták. Na, azon napi szinten elbőgtem magam. xD/

  5. Imádok sorozatokat nézni. Azzal bármikor le tudom kötni magam. Persze milliónyi kedvencem van. Néhány kiemelten favorit, amit bármikor, bármennyiszer, bármilyen mennyiségben képes vagyok megnézni: How I Met Your Mother, Supernatural, True Blood, Harper's Island, Family Guy. (:

  6. Gyűlölök Magyarországon élni. :/

  7. A barátaimért bármire képes vagyok :)


A 7 ember, akinek küldöm:

  1. Timi

  2. Angie

  3. Eva Kaulitz

  4. Olívia

  5. Hope89

  6. Bajbee

  7. Anita


Igazából még lenne pár ember, de most Nekik küldöm. (:

8 megjegyzés:

  1. Szia! Én már ugye kaptam egyet Izzie-től, ezért most csak itt köszönöm meg neked. Köszönöm!! :) Jól esik, hogy rám is gondoltál... :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm, egyáltalán nem számítottam rá *-* <333

    VálaszTörlés
  3. Pedig nagyon is megérdemled! ;) Egyébként nagyon szívesen! :)
    xoxo

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Dijjám! ^^ Bevallom én sem számítottam rá. :)

    VálaszTörlés