Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. július 21., csütörtök

This uncertainty makes me crazy...

Sajnálom. Tényleg sajnálom, hogy ilyen ritkán hozok csak részt mostanában, hiszen megígértem, hogy nyáron más lesz. Csak hát annyi minden történt mostanában, hogy egyáltalán nem tudtam az írásra koncentrálni... :/

Viszont van valami, amit meg kell, hogy osszak veletek. Mostanában sokat gondolkodtam a blogon. Hogy érdemes-e folytatnom, hogy akarom-e tovább csinálni. A válasz igen volt, de tudom, hogy valami nem klappol akkor sem.  Tisztában vagyok vele, hogy a sűrű részkihagyások miatt nem lehet olyan nagy a látogatottság, mint régen, de nem is azzal van a problémám. Mással.
Mégpedig azzal, hogy mindig csakis kizárólag az a pár ember ír kommentet, aki eddig. Nekik persze nagyon szépen köszönöm, ez most nem nekik szól (: <3
Ne értsetek félre, most ezzel nem azt akarom mondani, hogy, ha nincs komment, akkor nem teszek fel részt, vagy ilyesmi. Nem, erről szó sincs, hisz, tudom, hogy nem minden a kommentekről szól, nem az a legfontosabb. /Ám azért lássuk be, hogy azért az ember szereti, ha megdicsérik a munkáját (:/
Lehet, hogy paranoiás vagyok, de ahogy más blogokat nézegetek, olvasgatok, néha elfog az érzés, hogy talán nem vagyok elég jó Nektek. Lehet, hogy azért nem kapok annyi kommentet, mert nem tetszik Nektek, amit írok...
Paranoia ide vagy oda, egyszerűen csak jól esne pár szó, azoktól, akik feltévednek ide. Lehet az bármi, kritika, nem kritika, vélemény a dizájnnal kapcsolatban, a történetekkel kapcsolatban, vagy bármi más. Szerintem nem kérek sokat. Vagy igen? o.o

Köszönöm, ha elolvastátok, remélem nem bántottam meg senkit sem.
xoxo

P.s.: A FIJ következő részén már dolgozom. Remélhetőleg holnap felkerül (:

7 megjegyzés:

  1. Nem , nem kérsz sokat csak mint pl én kb 10-15 oldalt nézek meg napi rendszerességgel és vagyok olyan lusta hogy kb 2-3-ra írok csak kommentet... Szóval ha ilyesmi jutna eszedbe akkor gondolj az olyanokra mint pl. én aki mentálisan minden nap megdicsér. De nekünk is nagyon tetszik és ugyanúgy támogatunk a további írással kapcsolatban és várjuk azokat.Csak hát mi az emberiség lustábbik feléhez tartozunk... :) Úgyhogy NE csüggedj! és Bocs! Ígérjük majd igyekezni fogunk!

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem írnak. Szinte sose... Még is megpróbálok írni és fejlődni, mert gondolom, hogy van akit szórakoztat az ha írok. Legalább csak pár embert aki feltéved az oldalamra. De legfőképp magamnak írok. És ne csüggedj! Lehet, hogy én sem írtam minden részhez kommentet, de nagyon rég óta ismerem és szeretem a blogodat. Amikor volt az a nagy kihagyás akkor nem néztem fel sokáig, de mióta írtál a chatembe és láttam, hogy mennyi mindent kihagytam és mennyi részt nem olvastam, rögtön neki álltam. Nagyon örülnék neki, ha nem hagynád abba... A kedves íróim közé tartozol. Imádom a történeteidet, ahogy fogalmazol, mindent. eseménydúska és egyedi az összes történeted. Remélem egy kicsi lelked tudtam beléd önteni, de nem vagyok jó az ilyesmiben. Amit írtam az mind szívből jött. Nem csak ilyen ócska szöveg... Szóval sok sikert, hajrá és nem szabad csüggedni, ha nincs komment. Próbálj magadnak írni és ha te meg vagy elégedve a munkáddal, akkor az, hogy néha kapsz pár kommentet csak segít. Nem a komment miatt kell írni, de elismerem tényleg jó, ha az embert megdicsérik. Na de nem is rizsázok, gondolom már unod. Szóval fel a fejjel, ahogy már mondtam és további jó írást. <3

    VálaszTörlés
  3. Ahj szívem, pontosan tudom miről beszélsz. Számtalanszor voltam már így én is, és tudom milyen rossz. Mint ahogy az előttem szólok is mondták, sokan nem írnak kommentet. A statisztikából a saját blogomon is tapasztalom, hogy mindig csak ugyan azok írnak, holott sokkal többen nézik. Mindig nagyon örülök, hogy ha valaki új megjegyzését láttam. Gondoltam arra is, hogy chat-et csinálok és aki akar oda is írhat, ám egyedül nem boldogultam vele és nincs aki segítsen... próbáld meg te is, hát ha is segít. Egy biztos, én nagyon nagyon régóta olvaslak és nagy kedvencem vagy, de ezt te is tudod <3 Abszolút fantasztikus író vagy! Eseménydús, részletes történetekkel ajándékozol meg minket. Az érzelmek kifejezésében pedig egyszerűen verhetetlen vagy! Egyszerűen imádom azt a mit csinálsz, és persze téged is. Kitartást drágám!

    Nem tudom, hogy láttad-e a válaszom a komiban, de igen bejelölhetsz fészen :)

    xoxo

    VálaszTörlés
  4. Te kis ögyölő bögylő :P:)
    Ne legyél elszontyolódva:P Tök jól tolod, ha nem írnak százan hát nem, de én azért örülnék annak a 20-30 embernek aki olvas a helyedben. (Mert ugye a szavazáson kiderült hogy azért vannak) Meg amúgy is, tudod te is jól, hogy van aki közlékenyebb és véleményez, és van aki pedig nem . Szerintem ezen ne agonizálj:P ;):)

    VálaszTörlés
  5. Jajj Dijja. Ez egy fantasztikus oldal. Tudom hogy eléggé ritkán írok kommentet ide és bocsánat érte, de nem akartam mindig csak annyit írni hogy nagyszerű meg stb. mert ezek nem igazán illenek az írásaidra. Ami rá illene az ezeknél a szavaknál több! sokkal több! Talán a fantasztikus már a közelében jár, de még mindig nem az igazi. És tényleg nem kérsz sokat. Nálam is így volt eleinte hogy senki sem kommentelt csak láttam hogy feljönnek, de nem írnak. Én is írtam egy kisebb szösszenetet és utánna már rendszeresen van 8-9 ember aki ír és szinte minden nap feljön. Remélem neked is segíteni fog ez a megnyílvánulásod. Én megpróbálok mindig írni majd, ahogy az időm engedi. Sok, sok puszi neked és kitartás! <3

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a támogatást, igazán jól esett. Nem beszélve a szép szavakról a munkáimat illetően. *.* Tényleg nem gondoltam volna, hogy ilyen véleménnyel vagytok a fogalmazásmódomról és úgy egyben a történeteimről. o.O
    Teljesen igazatok van. :) Mint mondtam nekem tényleg nem az a legfontosabb, hogy minden részhez 20-30-an kommenteljetek, és agyba-főbe dicsérjetek, csak azt akartam jelezni ezzel a kis bejegyzéssel, hogy néha napján jól esne néhány szó. Persze megértem, ha nincs mindenkinek ideje mindig kommentelni, ezt nem is várom el, mert nekem sincs mindig időm.
    Tényleg köszönöm Nektek, nagyon jól esett, hogy így mellettem álltok, és támogattok. <3
    xoxo

    VálaszTörlés
  7. Szia Dijja.
    Dobtam egy emailt citromailra. :)
    ÉS továbbra is várom következő bejegyzésed :D

    VálaszTörlés