Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. július 25., hétfő

Sorry

Újra bocsánat. :/ Nem tudtam feltenni a részt, mert tegnap egyik barátnőmnél aludtam, aztán meg ma alighogy hazaértem, már rohangászhattam össze-vissza. :S
Nem ígérek semmit, mert úgy sem biztos, hogy be tudom tartani, de holnap megpróbálom feltenni a kövi részt. Nagyon igyekszem majd... *.*

Más:

Gondolom hallottátok, hogy meghalt Amy Winehouse... Azért kicsit ijesztő, szegény csak 27 volt. Jó, oké, magának csinálta az egészet, de akkor is... :/
Azért szerintem tehetséges volt...

R.I.P. Amy †

Hallottatok  a 27-esek klubjáról? És korábban? Mert én most hallottam róla először... tök durva o.O

2 megjegyzés:

  1. Én nagyon szerettem... A 27-es klubb pedig szörnyű. Akkora tehetségek csatlakoznak, hogy az hihetetlen. Viszont Kurt-nél - a Nirvána egykori énekesénél - nem öngyilkosság, hanem gyilkosság történt. Szerintem mindenki ismeri az elmebeteg özvegyét, Cortneyt. Kört és Körtni... Mint Sid és Nancy. E za nő egy ribanc, egy lecsúszott drogos kurva aki még mindig a Nirvánálból él... Visszatére nagyon sajnálom Amy-t. Egy hihetetlenül nagy tehetség ment el közülünk. Sokkal több volt benne, mint amit meg tudott mutatni magából 27 alatt! Nyugodj békében. <3

    VálaszTörlés
  2. Én nem voltak sohasem nagy Amy kedvelő, de voltak jó számai. Engem is teljesen megdöbbentett a hír,hogy meghalt. R.I.P Amy!

    VálaszTörlés