Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. február 13., vasárnap

Nem hiszem el...

Még mindig nem tudom feldolgozni, hogy Béci ment vissza a VV Villába...

Lehet, hogy Olivér mostanában sok marhaságot csinált és sokszor volt oltári nagy bunkó, de ezerszer jobban megérdemli, hogy a villában legyen.

Bár Olivér nem szeretett volna már tovább benn maradni, már csak Enikő miatt is, de Bécinek ki kellett volna esnie. :/

Olivér VV4

És Bécinek még volt képe azt mondani, hogy ő magát adja...
Amúgy meg geciség volt a szerkesztőktől, hogy pont Anikóra esett a választás, hogy mondja el a kortesbeszédet... -.-"

3 megjegyzés:

  1. JUJ ...en azt mondtam ,hogy tobbet nem nezek vv-t.. de na.. azert neztem :)) szerintem is Becinek kellett volna kiesnie... felbomlott a "4es"..es igy mar ertelme sincs a vv-nek..a tobbiek unalmasak..(a silent party ota hivatalosan anti-GiGi vagyok ) ..nem kellett volna harcoljon a jelekert... oszt mind1..
    es a resz nagyon jo lett,vartam mar :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Dijja! Már régóta nem jelentkeztél...baj van? pusziim <3

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek veled! Bár én se nézem kb. 2-szer láttam az egyik az neked való volt amikor Bécinek meg Olivérnek szurkoltam.
    (Ha hülyeséget írok bocsi!)
    Amúgy nem fura, hogy senki nem nézi és mindenki tud mindent?

    VálaszTörlés