Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. január 30., vasárnap

Rajzok :)

Nem tudom említettem-e már, de kiskorom óta imádok rajzolni. :)
Úgy gondoltam,  párat nyilvánosság elé bocsáthatok. :D

Ja és nem ér röhögni! :D

(Fényképezőgéppel van lefényképezve, szóval nem a legjobb minőség:/)

[gallery orderby="title"]

1. Ezt a rajzot becsülöm a legjobban, mert rohadt sokat dolgoztam vele. Egy óriási lapra van rajzolva, ami 4 A/4-es lapnak felel meg.
2. Nem tartozik a legjobbak közé. Ezt még ötödikben rajzoltam, az akkoriban kedvenc énekesnőmről.
3. Na, őrá nagyon nem emlékszem, hogy mikor készült. Azt hiszem, talán 2 vagy max 3 éve.
4. Ez az a rajz, amit nagyon nem bírok elviselni. xD Olyan nyomorék feje van. :D Ez még hatodikban vagy hetedikben készült.
5. Ezt azt hiszem, tavaly nyáron csináltam. Ez elég jó lett. (hozzám képest :D)
6. Ezt rajzórára készítettem, még tizedikben(vagy tizenegyedikben?:D). A feladat az volt, hogy azt kellet lerajzolni, ami zenehallgatás közben eszedbe jut. Billt azért mégsem akartam lerajzolni(:D), tehát maradt ez.
7. SpongyaBob. Abszolút kedvencem. Ezt amúgy tegnap csináltam hirtelen felindulásból. Mondjuk még nincs kész, mert a hátteret is meg szeretném csinálni.

Na, hát ennyi lenne. Nem vagyok egy nagy művész, de szeretek rajzolni, és szerintem ez a fontos. :)

Na megyek, összedobok Nektek mára egy FIJ részt ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése