Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2013. szeptember 30., hétfő

Halihóó! :)


Először is, le vagyok nyűgözve! o.O Köszönöm a hozzászólásokat, a kis szavazásokat a posztjaim alatt! Nagyon sokat jelent, hogy még így is támogattok, pedig csak ritkán tudok részt hozni. KÖSZÖNÖM!
Mint látjátok, megérkeztem a szereplők képeivel. Igen, azt is tudom, hogy tegnapra ígértem, de sajnos nem lettem vele kész időben, mert kicsit bonyolultabb lett, mint gondoltam. Nagyon sok képet kellett keresnem, valakinél nem is találtam megfelelő színészt (például Mirandánál) és így azért elég sokáig tartott a képek megszerkesztése. De a végeredmény azért szerintem egész jó lett! ;)

A másik dolog: a tegnap ígért meglepetés igazából nem nagy dolog, csak egy szavazás. Mivel a történet már igencsak a vége felé közeledik, szeretnélek egy kicsit aktivizálni Titeket, hogy azért tudjam, hogy Ti mire számítotok a történet folytatását illetően. 

Jobboldalt, fent megtaláljátok a szavazást. Felsoroltam nektek 5 állítást, nektek pedig az a dolgotok, hogy szavazzátok meg, szerintetek, mi várható az elkövetkezendő részekben. Jelölhettek egyet, de akár az összeset is, rajtatok áll. Ha pedig a Ti esetleges verziótok nem szerepel a szavazásban, ide kommentbe, vagy esetleg a csetbe is leírhatjátok bátran. 

Nagyon sokat jelentene, ha reagálnátok pár szóban. Előre is nagyon köszönöm! 
Imádlak Titeket! :)
xoxo

2 megjegyzés: