Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2013. január 14., hétfő

Díj

Sziasztok! :)
Tudom, rohadt gáz, de még előző év augusztusában kaptam egy díjat, amire most szeretnék reagálni. Köszönöm, hogy gondoltatok rám Eva Kaulitz & Rea!


A szabályok:
1. : Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2. : A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3. : 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4. : 11 embert kell megjelölni! (nincs visszajelölés/visszaadás)

11 dolog rólam:

1. Barátságos -  Általában elég barátságos vagyok mindenkivel. Persze van kivétel. Ha valakiről az első pillanatban lerí, hogy bunkó, azzal én is hasonlóképp viselkedem.

2. Zene-őrült - Zene nélkül élni sem tudnék. Ha fél napig nem hallok zenét, már ölni tudnék, olyan ingerült vagyok. :D

3. Magányos - Persze csak néha. De én az a fajta ember vagyok, akinek néha szüksége is van rá. Nem bírok hosszútávon minden nap "valakivel lenni". Ez kicsit furcsán hangozhat néhány embernek, de még a barátaimmal sem.

4. Sorozatfüggő - Rengeteg sorozatot nézek. A legtöbbnek már sajnos nemsokára vége, de reménykedem, hogy jön helyettük másik. (Még egy How I Met Your Mother és Supernatural színvonalú úgy sem lesz sajnos... :/)

5. Művészlélek - Imádok írni, rajzolni és énekelni. Persze egyiket sem teszem hivatásosan, de azért hobbinak remek mindhárom.

6. Álom, édes álom - Rengeteg álmom van. Persze vannak apróbbak és nagyobbak egyaránt. Egyik ilyen nagy álmom például, hogy egyszer kiadják egy könyvem. Rettenetesen jó érzés lehet megosztani másokkal a gondolataid egy könyv formájában. Ennél már csak az lenne szebb, ha meg is filmesítenék. :D

7. Kutya-macskabolond - Imádom a kutyákat és a macskákat. Utóbbiból jelenleg 3, előbbiből 1 van. :)

8. A tolerancia jó - Sohasem értettem, hogy miért kell bántani egy embert vallása, világnézete, nemzeti vagy akár nemi hovatartozása miatt.

9. Néha bunkó - Sajnos néha oltári nagy bunkó tudok lenni. Ez nem mindig direkt van (persze ha valaki felidegesít, azzal direkt van). Ezenkívül hirtelen haragú is vagyok, és ha valaki épp ott van, mikor mérges vagyok, annak csak ennyit üzennék: "Ne nézz vissza, csak fuss!"

10. Ijessz meg, ha tudsz! - Egy igazi horrorfilmmániás vagyok, de sajnos egy sem tudta még elérni, hogy egy kicsit is féljek. :/ Bár ennek köze lehet ahhoz, hogy kiskoromban mesék helyett az Ollós gyilkos meg a Péntek 13 részei voltak a kedvenceim. :D Na mindegy, ha ismersz valami ütős kis horrort, megoszthatnád velem a címét, hátha én is megijedhetek. :)

11. Éjjeli bagoly - Néha már legszívesebben akkorát lekevernék magamnak, hogy soha nem kelek fel időben! Amúgy is egy mormota vagyok, imádok aludni. De mostanában - mivel nem megyek sehova -, mindig késő éjjel fekszem (nézd meg mikor írtam a bejegyzést :D) és délben vagy délután kelek. Emiatt aztán úgy érzem, mintha egy perc alatt vége lenne egy napnak.

Szóval akkor a kérdések :)

Rea kérdései:
1. Hol érzed magad a legjobban?
Otthon. Nem kell más csak egy kis nyugalom meg a laptopom, és én akár napokat is eltöltenék egyedül a szobámban.

2. Mi az igazi életcélod?
Hogy egy szálloda igazgatója legyek Hawaii-on. Na jó, most komolyan, nem kell épp Hawaii, de szeretném, ha komoly sikereket érnék el a munkámban, és nem örökké egy recepciós kisasszony maradnék. :)

3. Ettél már kakaóport?
Bármilyen meglepő, igen. :D

4. Vállalnál aktfotózást, ha megfizetnének érte?
Semmi pénzért.

5. Volt/van valamilyen káros szenvedélyed? (Már ha lehet ilyet kérdezni.)
Igen, sajnos még tinikorban rászoktam a dohányzásra. Már többször is le akartam szokni, de végül mindig az lett a vége, hogy imádok cigizni, így mégis marad. Most viszont (részben a cigi árak miatt is) úgy döntöttem, többet nem gyújtok rá. Szilveszter óta tart a fogadalom, január 1-jén már nem gyújtottam rá. Eddig sikerült betartani, remélem ez a jövőben is így lesz. :)

6. Van valami, amit megváltoztatnál magadon?
Külalakkal kapcsolatban mindent. :D

7. Van olyan ember az életedben, aki teljes mértékben rászolgált a szeretetedre/gyűlöletedre?
Ahhoz, hogy megszeressünk valakit, lehet, hogy az illetőnek rengeteget kell küzdenie. Ezzel szemben ahhoz, hogy megutáljunk valakit, elég egyetlen rossz tett is. Én úgy gondolom, a barátaim (és a családom természetesen) teljes mértékben rászolgáltak a szeretetemre. Sajnos van egy ember, aki a gyűlöletemre szolgált rá, de arra rendesen. Miatta kerültek életveszélybe azok az emberek, akiket a világon mindennél jobban szeretek. Ez szerintem megbocsáthatatlan bűn.

8. Mit tennél, ha megtudnád, hogy mindössze egy napod van hátra?
Ez egy jó kérdés, ezen még nem gondolkodtam. Szerintem a szeretteimmel lennék. :)

9. Milyen színű a kedvenc fehérneműd? :D
Fekete. :D

10. Hova utaznál legszívesebben? Miért?
Talán Los Angeles-be. Szeretnék egyszer végigmenni a hírességek sétányán. :) De mondjuk elég lenne egy szép tengerpartos hely is, ugyanis még nem láttam tengert. :(

11. Renáta apjának öt lánya van: Kah, Keh, Kih, Koh... hogy hívják az ötödiket?
Renáta. :D


Eva Kaulitz kérdései:
1. Mit gondolsz magadról?
Szerintem mindent összevetve rendes ember vagyok.:) Igyekszem becsületes, igazságos és őszinte ember lenni. Fontos a családom, fontosak a barátaim.

2. Ki az, akire igazán felnézel?
A szüleimre. Becsülöm és tisztelem őket, azért ahogy neveltek és még mindig nevelnek minket. Mindig arra törekedtek és törekednek is, hogy mindenünk meglegyen a húgomnak és nekem. Még annak ellenére is, hogy nem élünk jól...

3. Közeljövőre tekintve milyen terveid vannak?
Most még elvégzem a sulit, ami egyébként ezen kívül még egy évet jelent. Utána szeretnék egy jó állást, hogy végre dolgozhassak, és segíthessek a szüleimnek is. Igazság szerint külföldre szeretnék menni dolgozni, de persze az a fő, hogy VALAHOL, tök mindegy hol, de találjak munkát. :)

4. Hova szeretnél eljutni/elutazni?
Mint azt már említettem fentebb is, Rea egyik kérdésénél, Los Angeles-be mindenképp. Ezen kívül még szóba jöhetne New York, Hawaii és a Maldív-szigetek. :)

5. Mi az ami igazán megtud fogni?
Általában ami másoknak "furcsa" vagy szokatlan, az engem majdnem mindig vonz. :D Szeretem a különleges, egyéni dolgokat, amik mondhatni kitűnnek a többi közül. :)

6. Miket szeretnél elérni az életbe?
A fentebb említett szállodaigazgatói posztot mindenképp. :D Ezenkívül még szeretnék családot is természetesen, de először a karrier. :)

7. Volt-e olyan pillanat az életedben, amikor szívesen megállítottad volna az időt? (Ha igen, akkor mi?)
Az összes nyári szünet. :D Neeem, viccet félre téve, ezen el kellett gondolkodjak, és arra jutottam, hogy nem tudom...

8. Ha egy szóval kellene jellemeznek magad, akkor mi lenne az?
Ez nehéz. :D Őőő, dilis. :DD

9. Ha találkoznál egy számodra fontos emberrel mi(k) azok a dolgok, amiket megkérdeznél tőle?
Bármilyen közhelyesnek is tűnik ez, nálunk fanoknál, de a Tokio Hotel mondhatni megváltoztatta az életem. Általuk ismertem meg a 2 legjobb barátnőmet, miattuk kezdtem írni, az ő zenéjük volt az, ami vigasztalt,  ha rossz kedvem volt, vagy ha egyedül éreztem magam, valamint részben hozzájárultak a német nyelvvizsgámhoz is. :D A Tokio Hotelen belül is Bill volt az, aki úgy megfogott, és ezért nagyon hálás is vagyok neki, még így látatlanban is. Ha egyszer találkoznék vele, azt hiszem, nem kérdeznék tőle semmit. Egyszerűen csak megölelném és megköszönném neki, hogy van. :)

10. Mik azok a dolgok, amikről szívesen írsz/írnál? 
A szerelemről/szeretetről mindig szívesen írok. A fantasy-s dolgokat is csípem mostanában, el is kezdtem egy fantasy regényt, amit szeretnék majd kiadatni, ha kész lesz. :) 

11. Elégedett vagy magaddal?
Belül úgy gondolom, igen. Kívül nem.

Végül az én kérdéseim:

1. Van olyan dolog, amit másként csinálnál, ha visszamehetnél az időben?
2. Mi az, amit mindenképpen meg szeretnél tenni az életedben?
3. Van valamilyen rossz szokásod?
4. Ha most becsukod a szemed, mi jut először eszedbe?
5. Mik a terveid a jövőre nézve?
6. Mi az aktuális kedvenc számod?
7. Szerinted melyik a legjobb tulajdonságod?
8. Melyik a legrosszabb?
9. Család vagy karrier?
10. Ha választhatnál magadnak valami természetfeletti képességet, mi lenne az?
11. Hiszel a szellemekben és démonokban?

Akiknek küldöm:

xoxo 
Diane

2 megjegyzés: