Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. január 21., péntek

Musik + X kiállítás 2010 január, Budapest

Megtaláltam a fényképezőgépem USB csatlakoztatóját, és nolám, milyen képek voltak ott! :D

Nem tudom mennyire emlékeztek, de mondtam, hogy voltam egy "Tokio Hoteles" kiállításon, és ígértem képeket. :) Hát most itt vannak. :D

Lássuk csak pontosan miről is van szó:

A Budapesti Goethe Intézet 2010 januárjában "musik + X" címmel egy kiállításra invitált bennünket, mely Németország sokszínű könnyűzenei világát mutatta be.

Íme  a TH-s része. :)










































A képeket szépen levédtem, mivel sajnos már volt szerencsém találkozni olyan egyénnel, aki eltulajdonított valamit, ami az enyém volt. :S

Na, hogy tetszenek? :D

7 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszenek :'D főleg a bábuk.. tök aranyosak :3 :D ja és szeretnénk meghívni Jennivel az oldalunkon megrendezett novella író versenyre! :D ( kaulitz-extra.gp ) reméljük jelentkezel és sok sikert :)

    VálaszTörlés
  2. Ugye? Szerintem is nagyon aranyosak a bábuk. ^.^
    Nagyon szépen köszönöm a meghívást, jelentkezni fogok :)
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Huhh...nagyon jól néz ki! A bábuk nagyon arik de az ahol Bill ruhája van meg az a sok kép meg mügyürök azok is nagyon jók! Egy élmény lehetett erre elmenni! <3

    VálaszTörlés
  4. Nem semmi,nem is tudtam erről a kiállításról :O De meglepő és persze pozitívum, hogy milyen sok minden volt ott a TH-ról :) *__*

    VálaszTörlés
  5. Hát igen, egy egész kis szentély volt ott. Ki se akartam jönni onnan xD Amúgy én sem tudtam volna róla, csak a suliban a volt német tanárnőm tudta, hogy imádom a TH-t és szólt, meg mindjárt meg is rendezte az utazást is. Aztán egy kisebbfajta csoporttal el is mentünk. :)

    VálaszTörlés
  6. Én sajnos nem látom a képeket :( Van rá mód, hogy újra feltöltsd, vagy elküld emailen,vagy bármi úton? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Ne haragudj, még a másik blogomról importáltam a bejegyzést, és sajnos a képeket nem tette be. :/ Azonban nem is olyan rég, már feltettem őket. Jobboldalt az 'Oldalak' menüpont alatt megtalálod! De ha már itt tartunk, akkor ide is feltöltöttem. :D
      xoxo ♥

      Törlés