Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. június 14., kedd

I'm here... again :)

Sziasztok Drágaságaim! :)

Újra megjöttem. Sajnálom az újabb szünetet de az év végi hajrá eléggé lefoglalt. :/
Viszont most, hogy végre nyári szünet lesz/van (holnaptól), én is visszatérhetek szépen hozzátok. :) Hoztam is egy novellát nektek, ami  5 vagy 6 részes lesz (minimum), szóval már majdnem kisregény :D Fogadjátok sok szeretettel az első részt!
Véleményeknek örülnék ;)


6 megjegyzés:

  1. Jah:D Igen, ez részemről elég kétértelmű mondat volt:D
    Tehát, nekem nem színpatikus így Bill.
    :D

    VálaszTörlés
  2. Mi nem tetszik benne? :D Csak úgy kíváncsiságból kérdezem, ha nem baj. :)

    VálaszTörlés
  3. Ja, hát fogalmam sincs mit csinálhat ott Los Angelesben vagy tudja az ég, de nagyon kiélt nekem azt arca, meg azok a magassarkú cipők...
    és a haja szerintem előnytelen, mert eláll a füle, és ugye ha már a fogait megcsináltatta akkor ezt a húzást nem értem.
    És amikor vigyorog úgy néz ki mint egy gonosz nyuszi :D:D:D
    Lehet hogy ez így tömör, de mostanában valahogy ezt gondolom róla:D
    remélem nem haragszol hogy leírtam:D

    VálaszTörlés
  4. Dehogy haragszom, azért kérdeztem :D
    Hát nem tudom, nekem valahogy soha nem változik róla a véleményem. Az a baj, hogy én erre már akkor rájöttem, mikor először megváltoztatta a haját. :D Mindenki tökre ki volt bukva, hogy: "Úristen, Billnek hosszú lett a haja!" Én meg: "Ja, hosszú lett haja. És? Mi van akkor? Még szexibb lett, mint volt!" xD De komolyan, ez volt. :D Utána is bármit csinált, az én szememben még édesebb lett, mint valaha... Tudom, ez tök betegesen hangzik meg minden, mindenki jön nekem azzal a szöveggel, hogy: "Te olyan idióta vagy, ha leborotvált hajjal, talpig mocskosan és büdösen mászkálna, a te szemedben akkor is tökéletes lenne!" De valahogy nem tudok ellene tenni. Ezt gondolom róla és kész.
    Egyébként a kis elálló füleit imádom. ^^ Ahogy régen a nyuszi fogait is imádtam, de úgy látszik ő nem igazán :D
    Ami a magassarkúit illeti, azokat nem igazán bírom én se. Főleg hogy amúgy is olyan mint egy zsiráf, és akkor még felvesz magassarkút, hátha eléri a 2 métert... -.-" Én amúgy is alapból utálom a magas embereket, mert én tök pici vagyok, és folyton kisebbségi komplexusom van. xD

    VálaszTörlés