Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. április 13., szerda

Novellaáradat :)

Otthon ültem(betegen, már megint -.-"), és azon gondolkodtam, hogy vajon eddig miért nem tettem fel nektek a novelláimat. Aztán rájöttem, hogy az állandó időhiányom miatt. Viszont tudatosult bennem az is, hogy most van időm. Szóval így aztán felpakolgattam Nektek.
Az első kettőt már lehet, hogy többen olvastátok, ugyanis a másik blogomon is fent volt. De azért gondoltam, ide is felrakom, hátha valaki még elszeretné olvasni. ;)
Viszont a harmadik novellámat eddig még senki nem olvasta /kivéve persze Jenníít és Nekot a kaulitz-extra.gp-ről, hiszen igazából az ő novellaversenyükre készült. (:/
Szóval, kíváncsi vagyok a reakciótokra. Kicsit más mint az eddigiek, éppen ezért szívesen fogadnék véleményeket. :)

Angyal a pokolból - part 1., 2., 3., 4.

Jó olvasást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése