Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. január 18., kedd

How I Met Your Mother /Így jártam anyátokkal/

A legjobb sorozat a világon. Meg kell néznetek, egyszerűen kihagyhatatlan!

Az édes és romantikus Ted, a gyönyörű Robin, az édes pár:  mackós Marshall és a bájos Lilly, na és persze a ferge-teges és nagyon vicces Barney... És a legjobb az egészben, hogy tanulságos is :)

How I Met Your Mother :) How I Met Your Mother :) How I Met Your Mother :) How I Met Your Mother :)

Találtam egy előzetest :)






Legjobbak :D





















Na jó, elég volt, mert ennyi erővel az egész sorozatot belinkelhetném... :D
Szóval nézzétek, mert nagyon jó ;)

P.s.: Ma még lesz rész ;)

7 megjegyzés:

  1. wáá. :D Így jártam anyátokkal a kedvenc sorozatom :DDD
    "Ideje már csicsikálniicipicikicsiLily,teddlefejedaludjel! sálálállá,sálálállá..Gyerünk Ted!" xD
    Neked ki a kedvenced? nekem Barney xD

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ez a kedvenc sorozatom, és még soha nem láttam egy olyan sorozatot sem, ami ennyire lekötött volna. :D
    Hogy ki a kedvencem? Őszintén szólva, nem tudnék választani. Mind az 5üket egyszerűen imádom! De ha már mindenképp választanom kellene, akkor talán Barney. :D Nagyon bírom a szövegét, meg a stílusát. xD

    VálaszTörlés
  3. hát,igazából én sem,bár a Két pasi meg egy kicsi-t is imádom :DD
    Nem tudom,tudod-e de a 6. évadban meghal Marshall édesapja :( és a ravatalon Barney és Ted megpróbálja megnevettetni,úgy,hogy olyan videókat mutogatnak neki; amiben tökön rúgnak másokat.. xDD

    VálaszTörlés
  4. Ez most komoly? xD Szegény Marshall :( Én a 6. évad 12. részénél tartok most. Már nézem is a 13.-at :D

    VálaszTörlés
  5. igen,és mivel Marshall nem nevet,Barney tökön rúgja Ted-et xD azthiszem a 14. rész. Azt hallottad már, hogy megjelent a Tesó kódex magyarul? :D én múlt héten hallottam, és már láttam is egy-két könyvesboltban. :D

    VálaszTörlés
  6. Jaaaj, most néztem meg már a 14.-et is :D Annyira szomorú volt, hogy még el is sírtam magam. Mondjuk az előzőn is, mikor kiderült, hogy meghalt Marshall apuja. :'(
    A Tesó kódex :D Ááá, nagyon ferge - most figyelj! - TEGES! xD
    Egyik barátom azt kapta karácsonyra az egyik osztálytársunktól és utána egész nap azt olvastuk. :D Elvileg nemsokára megkapom majd kölcsönbe. :)

    VálaszTörlés
  7. óó,én is sírtam :S olyan szomorú,főleg,mikor nem meri meghallgatni a hangüzenetet.. :/ "Vedd ki a Krokodil Dundee 3-at!" :D
    Nekem már meg van a Tesó kódex. :D hát valami hihetetlen jó. :)
    Ferge - most figyelj,az allergia nem akadály,mert ami most jön,az nem tejes hanem : TEGES! xd

    VálaszTörlés