Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2010. november 27., szombat

Saturn Radio Werbung mit Bill Kaulitz /magyar felirattal/

Egész nap a felirattal voltam elfoglalva. És nem túlzok!
Az elején a húgom is besegített (kb. a harmadik mondatig -.-" xD, de azért őt is beírtam a végére, hadd örüljön :D), de én a végén azt hittem, hogy belepusztulok. Egyszerűen sehogysem bírtam beleégetni a feliratot a videóba. :/ Letöltöttem vagy 5 programot, de egyik sem volt jó teljesen. Aztán végül kiválasztottam egyet, de az meg kizárólag SSA kiterjesztésű fájlokat kezelt, ami nem is lett volna probléma, mert átkonvertáltam én, csakhát az ékezeteket nem jelenítette meg. :S Végül 2 különböző programmal és kb. 3 órával később sikerült megcsinálnom. :D

Szóval sokat szenvedtem vele, remélem azért valaki hasznát is veszi majd... :)






Szerintetek jó lett? *.*

P.s.: Holnap jön az új rész. ;)

1 megjegyzés: