Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2010. november 29., hétfő

Für Immer Jetzt – 46. rész

Hát kész az új rész. Tudom, tegnapra ígértem, de úgy volt, hogy tegnap dolgozni fogok, de aztán mégsem dolgoztam, úgyhogy a barátnőimmel DVD-s estet tartottunk, és megnéztük az Ördögűzés Emily Rose üdvéért című filmet. Mit ne mondjak, jó volt. :)

Szóval a rész. Vélemények jöhetnek továbbra is, és köszönöm annak a néhány embernek, aki mindig véleményezik. Nagyon jól esik. <3 Viszont örülnék, ha a többiek közül is megszólalna valaki néha-néha, hisz a látogatottság alapján többen olvassátok. :/ Szóval csak bátran! ;)

2 megjegyzés:

  1. Na hát szia :) SaDa vagyok, és eddig innen mindent elolvastam,mert nagyon tetszik.
    Neked akkor is nagy lenne az olvasottságod, ha nem a Billről írnál. Én amúgy sem az Ő fejét szoktam elképzelni olvasás közben,de ezt ne mondd el senkinek:D:D
    Na, hát szóval ügyii vagy:) ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Nagyon szépen köszönöm! *.* Örülök, hogy így gondolod, és hogy tetszik! :)
    Remélem a többi irományom is ennyire elnyeri majd a tetszésed. ;)
    Hát igen, nem muszáj pont Billt elképzelni. Kinek a pap, kinek a papné! ;D
    Mégegyszer köszönöm! :) <3

    pusziii

    VálaszTörlés