Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2016. február 1., hétfő

Új rész - FIJ (igen, jól olvassátok!)

Sziasztok Drága (volt) Olvasóim! 



Tudom, döbbenet, hogy milyen rég nem volt frissítés. (Nyári design, ejha! Lassan megint aktuális lesz...) Bár egyszer-kétszer felnéztem az oldalra, se időm, se kedvem nem volt bármit is csinálni rajta. Sajnálom, ez egy ilyen időszak volt. Nehéz volt számomra, több okból is. Nem akartalak csak így itt hagyni Benneteket. Meg azért is, mert akartam írni. Próbálkoztam is. Sokat. Nagyon sokat.

Végül meglett az eredménye. Össze tudtam varázsolni egy Für Immer Jetzt részt! Hát nem csodálatos? Nekem az. Remélem, Nektek is az lesz és örömmel olvassátok majd. Oké, tudom, hogy nem olyan hosszú, de most ennyire futotta. Reményeim szerint lesz még. Lassan jön a befejezés.
A részről egy kicsit: Nem tudom, mennyire emlékeztek, hogy hol tartottunk. A rész pontosan ott kezdődik, ahol az utolsó abbamaradt. Aztán egy 2 napos visszatekintés következik Bill részéről. Ennél többet nem is mondanék.

Szeretném megköszönni, hogy még e hosszú kihagyás alatt is jeleztétek páran, hogy szívesen olvasnátok még tőlem. El sem tudom mondani, hogy ez milyen sokat jelent nekem. Még ha nem is tűnik úgy. Pedig úgy van. Szavak sincsenek rá. Köszönöm!

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése