Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2012. július 1., vasárnap

Vallomás

Sziasztok! :)

Őszintén szólva, úgy volt, hogy még tegnap legépelek Nektek 1-2 részt, és azt másnap, vagyis ma, fel is teszem. El is kezdtem írni a következő részt, de csak a második szóig jutottam. Hogy miért?

Közben megnyitottam az oldalt, és bevillant valami. Talán nem is jó, amit csinálok...
Nem olyan rég tettem fel új részt, és semmi. Egy véleményt sem kaptam. (Illetve bocsánat, egy imádom szavazatot kaptam és ezt szeretném is megköszönni az illetőnek. :))
Most persze lehet azt gondolni, hogy siránkozok és szánalmas vagyok, mert térden állva könyörgök a kommentekért. De nem így van. Persze, nyilván én is vágyok az elismerésre, úgy, mint mindenki más, ha dolgozik. De nem azt kérem, hogy 20 komment várjon minden bejegyzésem után, tele agyondicsérő szavakkal. Nem! Én csak azt szeretném, ha néha tudatnátok velem azt, hogy jó az, amit csinálok éppen. Vagy épphogy nem jó. Negatív kritikákat is szívesen várok, hiszen saját tapasztalatból tudom, hogy néha egy külső szem sokkal többet lát. Nem beszélve arról, hogy az építő kritikákból még tanulhat is az ember.
Ezzel a bejegyzéssel igazából csak az volt a célom, hogy tudassam Veletek, hogy az, hogy nem kapok semmilyen visszajelzést, kissé elbizonytalanít, és pont ez miatt a bizonytalanság miatt nem volt kedvem tegnap legépelni a részeket.
Szeretek írni, és természetesen magamnak is írok, nem csakis kizárólag Nektek. Viszont csakis kizárólag Miattatok gépelem le a részeket, és úgy gondolom, jogom van tudni, hogy érdekel-e Titeket ez az egész, vagy fordítsam azt az időt - amíg gépelek és felteszem ide a részeket -, esetleg valami teljesen másra.
Tényleg nem azt várom, hogy most agyonajnározzatok. De néha egy komment, egy pár szó a csetben, vagy egy-egy szavazat igazán jól esne.

Köszönöm, ha ezt elolvastátok!

xoxo

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ne haragudj, de valamiért nem tudok írni a chatbe. :/ Nekem is nagyon tetszik az oldalad és benne vagyok a cserében. www.lifeandcrisis.gportal.hu
    Üdv. Rea

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ne haragudj, hogy csak most jelentkezem, de el voltam havazva. Nővérem diplomaosztójára készültünk és mindig volt mit csinálni.
    Az őszintét megvallva pontosan tudom mire gondolsz. Rengeteg idő elmegy az írással, gépeléssel és magával a bloggal, még is szívesen csinálja az ember, hiszen szereti azt amit csinál, de mindig jólesik a visszajelzés, még ha csak pár szó is az.
    Bevallom őszintén, velem is ez van.
    Sajnos az utóbbi időben észrevettem én is, hogy már csak az a pár -egy-két- ember kommeltel rendszeresen, akiknek hálás is vagyok, de igazán rossz érzés rájönnöd, hogy a régi olvasóidat elvesztetted, vagy, hogy nem reagálnak.
    Tulajdon képen ez is hozzájárul ahhoz, hogy elég ritkán van friss nálam, pedig rengeteg ötletem van sok más történethez is.
    Egy biztos, én rendszeres olvasód vagyok és nem tudom elégszer elmondani, mennyire imádom a műveidet. Fantasztikusan írsz és csodálatos, egyedi történeteket kreálsz.

    ui.: elolvastam a FIJ új részét is. Remélem nem lesz gond Sam anyukájánál és, hogy Bill megkedveli Hannah-t. Kíváncsi vagyok Tom miként reagál a gyűrű láttán, és, hogy miket tervez az elkövetkezendőkre nézve.

    VálaszTörlés