Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2012. december 25., kedd

Merry Christmas :)

Sziasztok!
Tudom, hogy nagyon-nagyon, de még annál is régebben jártam itt. Sajnálom. Elkezdődött a fősuli, és egyszerűen meghaltam. De komolyan. Össze-vissza vannak óráim, ráadásul bejárós vagyok, és nincs messze ugyan, de azért a buszmenetrend néha rendesen keresztbetesz... :/
Szóval igen, nem hoztam nektek semmit, sem nyár végén, sem pedig utána. Tényleg sajnálom. :/
Viszont most már egy ideje szünetem van, és még lesz is, hála az égnek, hiszen vizsgaidőszak van. Nekem egy vizsgám sem lesz, csak néhány beadandót kell írnom, de az semmi. Szóval mostanában tervezem, hogy összedobok Nektek valamit. Remélem sikerül is. Addig is:
Merry Christmas!

Remélem mindenkinek békés, boldog karácsonyban van része. Apropó: Ki mit kapott karácsonyra? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése