Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2011. január 4., kedd

Saturn Advertisement Photoshoot

Gondolom már (majdnem) mindenki látta, de azért berakom. :) Bill annyira fantasztikusan néz ki ezeken a képeken, hogy ilyenkor jövök rá, hogy napról-napra jobban néz ki. :D

Viszont nem igazán tetszik a képek megvilágítása. Némelyik képen Bill bőre olyan barna, mintha elaludt volna a szoláriumban. :D

[gallery orderby="title"]

Azért félelmetes, hogy mennyit változott...
Nektek melyik tetszik jobban, a régi Bill, vagy az új?

9 megjegyzés:

  1. egyértelműen az új Bill!!:) és rész mikor lesz?:)

    VálaszTörlés
  2. Hey!
    egyik kep mar eleg reg a telom hattere... Edesanyam meg szok jarkalni a telefonommal.. es amikor meglatta a kepet,megmutatta Edesapamnak... es kozolte vele,hogy Bill kezd "normalissa valni" .. es 10 percet gyonyorkodtek benne.. ami rekord...
    A szuleim nagyon nem birjak oket.. sot.. majdnm senki sem birja oket..korulottem...:)) itt mindenki a manele-val van elfoglalva..de engem ez nem izgat...
    Szoval az uj Bill.meg a szuleimnek is tetszik...
    Persze a kicsi Bill is csodalatos volt.. olyan kis cuki-muki..amikor beszelt ..vette a levegot..jaj.. jott h egyem meg .. :)

    VálaszTörlés
  3. Oo° Nohát azt hiszem, én leszek itt az ellen hang ...:)
    Nekem ez a sztíló egyenesen unszinpatikus.
    És ha már így kérdezted a véleményeket álláspontot foglalnék:) Viszont még az elején leszögezném,hogy senkit sem kívánok ezzel megsérteni ^^
    Nem állítom hogy olykor nem tesz jót a változás, de Bill most igazán nem kellemes jelenség a számomra. Ez a haj szinte mindig kelletlenül áll a fején és a sok szemfesték és magassarkú (amit ugyan most nem visel a képeken hála istennek) pedig előnytelen.
    Értékelem a divat és egyéniség fontosságát az életében , de most inkább olyan mint egy elfuserált kirakati baba ,nem hasonlít önmagára. A képei meg erősen retusáltak.
    Nem tartom vonzó férfinak így.
    És egy kissé mintha el is szaladt volna vele a ló :)
    De azért, a régi képein még egy olyan pasi szerepel akit nem rúgnék ki az ágyamból:P De azok már tényleg régiek :D
    *.*

    VálaszTörlés
  4. SaDa ^^, szerintem egyáltalán nem sértesz meg senkit, mindenkinek joga van kinyílvánítani a véleményét. :)

    Azzal egyet értek, hogy néha kicsit túl van maszkírozva, de én már kezdem megszokni. Viszont szerintem Ő így Bill.
    A haját én személy szerint imádom, és bármennyire is imádtam az oroszlánsörényét, szerintem jobban áll neki a rövid haj. Bízom benne, hogy tényleg jól érzi magát ezekben a ruhákban, és remélem nem csak kényszerből hordja őket. :/

    Az "elszaladt vele a ló" kifejezést mire érted pontosan?

    VálaszTörlés
  5. na mondjuk a magassarkú cipellők nálam is kivágták a biztosítékot. de a haja nekem így jobban tetszik:) smink nélkül meg már el se tudom képzelni!:)

    VálaszTörlés
  6. Én a magassarkúval úgy vagyok, hogy nagyon nem bírom, de ha ő ezt akarja hordani, akkor hordja. Na meg most az a divat... -.-"
    Ugye hogy jobb a haja? :D
    A sminkkel is egyetértek, szerintem hozzátartozik az egyéniségéhez. :)

    A résszel meg sietek, ma nem biztos(mert holnap tz-t írunk fizikából :/), de holnap biztos hogy lesz. :)

    VálaszTörlés
  7. :) Arra értettem egyébként, hogy sokszor olyan nagyképűnek látom.
    Bár, ilyen ez a popszakma, de én úgy bírtam benne hogy eredeti:D

    VálaszTörlés