Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2014. november 16., vasárnap

Új design, új rész


Sziasztok! Mint látjátok (vagy éppen nem, hiszen alig jártok errefelé gondolom), új designt kapott a blog. Sokkal menőbbre és ötletesebbre gondoltam, de hosszas gondolkodás után csak ennyi telt tőlem, sajnálom. :D

Új részt is hoztam. Méghozzá Miattatok (ha még érdekel egyáltalán valakit), és egy barátnőm miatt, aki halálra nyaggatott, hogy hozzak frisst (igen Ann, rólad van szó :D). Ahogy ma kicsit visszaolvastam a sztorit, és azt, ahogyan kiviteleztem, hánynom kellett magamtól. Amennyire meg voltam elégedve anno ezzel a történetemmel, most kb. annyira szégyellem. Ahogy olvasom mások írásait, folyton arra gondolok: "Nekem miért nem megy így?" Bár most írok egy fantasy regényt (jó, ez túlzás, alig van belőle még valami), amiről úgy érzem, hogy egész jó lesz. Ezért nem értem, hogy ezt a sztorit miért is nem tudom egy kicsit feldobni. Olyan mintha ennél a sztorinál lenne egy bizonyos írási stílusom (ami nagyon nem tetszik nekem), amitől egyszerűen nem tudok szabadulni. 
Remélem azért lesztek egy páran, akiknek tetszeni fog a rész. Ha csak egy ember is. 

Ha gondoljátok, tudassátok velem, hogy mit gondoltok erről az egészről. Érdemes lenne folytatnom és befejeznem ezt a történetet vagy inkább hagyjuk az egészet?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése