Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2014. március 12., szerda

Soon...


El sem tudom mondani (ebben az esetben: le sem tudom írni), hogy mennyire sokat jelent nekem, hogy folyton kapom a pozitív jelzéseket. Már érik a folytatás, ne aggódjatok! :) Megpróbálom, minél előbb hozni. Hihetetlenül sok erőt adtatok, köszönöm! :)

P.s.: Ne aggódjatok, ez nem az a bizonyos "soon" :D Én is utálok várni, és nagyon sajnálom, hogy szinte mindig megváratlak Titeket! Igyekszem jelentkezni. :)

xoxo

5 megjegyzés:

  1. szia!
    oh, ez az! már vártalak! :)

    VálaszTörlés
  2. Már alig várom! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Pár napja találtam rá a blogodra, azonnal ki is olvastam. Imádom!! :) Fogod még folytatni?

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy ennyi ideig nem jelentkeztem :( Nagyon köszönöm a kedves szavakat, természetesen folytatom, már fent van az új rész! :) xoxo ♥

    VálaszTörlés