Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2014. június 21., szombat

Hello Summer! - Új design :)


Végre valahára teljesen kész az új design. Valami igazán újat, színeset és nyáriasat szerettem volna. Szerintem sikerült. :) Kicsit személyesebbre vettem a figurát, és gif mániás lettem, semmi kétség. A fejléccel nagyon sokat bajlódtam, mert olyan nagy fájlnak bizonyult kép létére, hogy alig tudtam elmenteni. Szóval, ha valakinél meglátom sajátként, addig élt az illető. :D A többi gifet vihetitek, mert azokat csak úgy találtam :)
Rész... Hát igen, igyekszem. Már túl vagyok a gyakorlati és írásbeli vizsgáimon, de még jövő héten szóbeli van. De ígérem, hogy amint túl vagyok rajta, lesz folytatás! ;)

Más: Mi a véleményetek a design-ról? Szeretitek a nyarat? Mi a tervetek nyárra?

xoxo

P.s.: Holnap még jövök a díjjal, amit kaptam. Köszönöm Ann és Ket! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Hogyan csináltad azokat a rózsaszín szíveket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyikekre gondolsz? :) Itt a bejegyzésben a kis piros szívekre?

      Törlés