Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2013. november 29., péntek

FIJ rész és "Walking in a winter wonderland"


Sziasztok kedves Olvasóim! :)
Legelőször is, köszönetet szeretnék mondani a 20.000+ látogatottságért, valamint bocsánatotokért szeretnék esedezni, hogy ennyire elhanyagoltalak Titeket. Nem fogok panaszkodni, hogy a suli meg minden, hisz úgyis tudjátok. Szeretnék többet foglalkozni Veletek, és erre az ügyre most megpróbálok ráállni. :D

Mint látjátok, az oldal nem kis változáson esett át. Mivel lassan itt a tél, gondoltam ideje lenne már egy "téli csodavilágos", új design :) Ha pedig lejjebb görgettek, e bejegyzés alatt megtaláljátok az új FIJ részt is, ami remélem elnyeri a tetszéseteket. Időközben, míg néha-néha felpillantottam az oldalra, láttam ám a szavazást, és azt kell mondjam... na jó, inkább nem mondok semmit. Maradjon meglepi! ;)

Véleményeket a design-nal és a résszel kapcsolatban, szívesen fogadok. :) Nagyon köszönöm, hogy vagytok még nekem! Igazán sokat jelent!

xoxo

4 megjegyzés:

  1. Szia :) Nagyon Szuper a Téli design :) Csak így tovább ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. szia. :)
    az új FIJ rész nagyon tetszett, már hónapok óta arra vártam, hogy Bill tudja meg az igazságot. igazából pont erre a reakcióra számítottam Billtől... hogy elmegy. szerintem majd szakít Sammel, azonban később újra összefognak jönni.
    egyébként nagyon jól néz ki az új dizi:).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! :) Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik a design :) Ami a sztorit illeti, nem szeretnék semmit sem elárulni, és igyekszem hozni a következőt! :)

      Törlés